English

تکلیف برخورد با نجومی‌بگیران را مقام معظم رهبری مشخص کردند

حسین شریعتمداری با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مبارزه با افراد سودجو، گفت: رهبر معظم انقلاب به صراحت تکلیف برخورد مسوولان با این افراد را روشن کردند.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر مسوول روزنامه کیهان در همایش از نیجریه تا طبرستان در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: خط امام خمینی(ره) خاطره نیست که عده‌ای خاطره‌گویی کنند، برداشت نیست که هر کس مطابق میل خودش از آن برداشت کند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله نمر، شیخ زکزاکی و دیگر افراد مثل اینها نشان داند که افراد در تراز انقلاب در برابر دشمنان تمام قد ایستادگی می‌‏کنند.

شریعتمداری با اعلام اینکه در حال حاضر به تعبیر رهبر معظم انقلاب در جنگ احزاب قرار داریم، افزود: در جنگ احزاب همه دشمنان اسلام با هم متحد شدند که ریشه اسلام را نابود کنند، برای اینکه در جنگ احزاب از انقلاب اسلامی ایران به خوبی محافظت کنیم باید هوشیار بود و در مسیر اصیل خط امام راحل همانگونه که شیخ زاکزاکی حرکت کرد قرار بگیریم.

مدیر مسوول روزنامه کیهان با اعلام اینکه زمانی که موضوع این فیش‌ها مطرح بود به ما می‎گفتند که چرا از کنار اختلاس‌های ۳ هزار میلیاردی گذشتید و این مقدار اهمیت نمی‎دهید، به این افراد اعلام می‌‏کنیم، نظام با اختلاس‌گران ۳ هزار میلیارد تومانی در حال برخورد است، یک تفاوت بین اختلاس‌گران ۳ هزار میلیاردی و افراد حقوق نجومی‌بگیر این است که آنها دزد و گرگ بودند ولی شما چوپان بودید، شما قرار بود پاسبان و محافظ اموال مملکت باشید در لباس چوپان دست به دزدی و خیانت زدید.

شریعتمداری با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مبارزه با افراد سودجو افزود: رهبر معظم انقلاب به صراحت تکلیف برخورد مسؤولان با این افراد را روشن کردند و اعلام کردند که این افراد محاکمه و اموال مردم پس گرفته شود، چشم مردم فقیر به این مطالبه مسوولان از اختلاس‌گران است.

وی با اشاره به ضرورت حضور مدافعان حرم در سوریه، عراق و نیز حمایت از حزب‌الله لبنان و یا حضور انصارالله یمن در میدان مبارزه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها گفتند که اگر این نیروها در میدان حاضر نبودند باید در کرمانشاه با دشمنان انقلاب اسلامی برخورد می‏‌کردیم، در حال حاضر با کمترین هزینه برای امنیت کشور تلاش می‎کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی