English

انتقاد از دولت در طرح انتقال آب دریای مازندران به سمنان

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اتفاق نظر مجدد مجمع نمایندگان مازندران در انتقاد از طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان خبر داد.

انتقاد از دولت در طرح انتقال آب دریای مازندران به سمنان

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری اظهار کرد: ششمین جلسه مجمع نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور اکثریت اعضا در بهارستان تشکیل و مهم‌ترین مسائل استان مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی وضعیت صنعت آب و برق مازندران با حضور مدیران شرکت‌های آب و برق استان دستور کار نخست جلسه مجمع بود که هر یک از مدیران به تفصیل آخرین وضعیت طرح‌ها، اقدامات و مشکلات فراروی اجرای پروژه‌ها را تشریح کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران با تاکید بر نقش مازندران در تولید انواع محصولات کشاورزی و مسوولیت استان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ضمن ناکافی دانستن سهم مازندران پر آب اما کم برخوردار از شاخص ملی مهار و توزیع آب شرب، کشاورزی و صنعت خواستار توجه ویژه دولت در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و افزایش سهم مازندران در برنامه ششم توسعه شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران به تأکید مهم نمایندگان این استان در اجرای طرح‌های توسعه برق اشاره و خاطرنشان کرد: در این جلسه طرح‌ها و مشکلات صنعت برق مورد توجه نمایندگان قرار گرفت.

نیازآذری با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و اجرای نیروگاه‌های کوچک که سازگار با محیط زیست برای کمک به صنعت استان نیز از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود، یادآور شد: همچنین در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجرای هر چه سریع‌تر مجتمع‌های آب روستایی، شبکه فاضلاب و تامین و توزیع مناسب آب شرب شهری را خواستار شدند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اتفاق نظر مجدد مجمع نمایندگان مازندران در انتقاد از طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان خبر داد و گفت: نمایندگان مازندران از دولت می‌خواهند اتمام طرح‌های آبی راکد و نیمه‌تمام مازندران در اولویت قرار گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان درباره دیگر دستور جلسه مجمع اظهار کرد: نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی از استانداری مازندران انتظار دارند در صیانت از منافع استان در مراجع ملی تحرک بیشتری به خرج دهند.

وی افزود: نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از عدم تامین منافع استان از اعتبارات ملی ابراز نگرانی کردند و از استاندار خواستند که ضمن استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان تلاش بیشتری را برای جذب اعتبارات انجام دهد.

نیازآذری از قدردانی نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی از رسانه‌های گروهی استان و فعالان شبکه‌های اجتماعی به‌واسطه طرح دغدغه‌های توسعه‌خواهی خبر داد و گفت: جلسات بعدی مجمع نمایندگان استان برای بررسی سایر مسائل مازندران با حضور وزرای مربوطه و نمایندگان سازمان مدیریت برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه