English

هشتمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوران اطلاعات در مازندران برگزار شد

هشتمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوران اطلاعات بطور متمرکز و همزمان با سراسر کشور با حضور حداکثری ثبت نام کنندگان در آزمون در استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران گفت: هشتمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوران اطلاعات با حضور جمعی از اعضای حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران بطور هماهنگ با دیگر استانها در شهرستان ساری برگزار شد.

عباس رمدانی اظهار داشت: بر اساس مفاد بند ج ماده ۳۲ آیین نامه اجرائی مواد ۲و۱۷ قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و تشکیل نظام صنفی رایانه ایبرای فعالیتهای مشاوره ای و نظارت، " شاخه مشاوران " تشکیل می گردد.

وی افزود: مشاوران از میان اعضای حقیقی انتخاب می شوند و طبق تبصره ذیل همین بند شرائط احراز رتبه مشاوره و روش انتخاب و سقف فعالیت آنان به موجب دستورالعملی که بر اساس قوانین و مقررات موجود به تصویب شورای عالی انفورماتیک رسیده است تعیین و به سازمان ابلاغ گردیده و لذا احراز صلاحیت این دسته از اعضاء‌ از طریق آزمون احراز صلاحیت مشاوره و نظارت به انجام می رسد.

رمدانی یادآور شد: دانش آموختگان رشته های رایانه، مهندسی برق، ریاضی و رشته های مرتبط که حداقل دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنان گذشته باشد و دانش آموختگان رشته های غیرمرتبط با حداقل پنج سال سابقه کار می توانند به عضویت حقیقی درآیند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران گفت: متقاضیان پس از عضویت حقیقی می توانند در آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات شرکت نمایند، افراد واجد شرایط با عناوین کارشناس، مشاور رتبه۳،۲ و ۱ در قالب مشاورین و ناظران قرادادهای انفورماتیکی رتبه بندی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه