English

نباید در مازندران به دنبال اجرای پروژه‌های عجیب و غریب باشیم

علی نجفی گفت: با توجه به کمبود اعتبار نباید در مازندران به دنبال اجرای پروژه‌های عجیب و غریب باشیم بلکه باید با برنامه‌ریزی صحیح و درست از ظرفیت‌های موجود به نحواحسن استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با بی‌ثباتی مدیریتی از نگاه انتخاباتی مخالف هستم، اظهار کرد: وظیفه نمایندگان عزل و نصب مدیران، ایجاد آسفالت و گازرسانی به شهر و روستاها نیست بلکه نمایندگان وظیفه نظارتی دارند.

نجفی به مهم‌ترین دغدغه‌های موجود در استان و شهرستان بابل اشاره کرد و افزود: تامین اشتغال و مشکل بیکاری، مشکلات زیرساختی در زمینه آب و راه و مشکلات زیست محیطی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های موجود در مازندران به ویژه شهرستان بابل است.

نماینده مردم بابل در مجلس ارتقاء جایگاه این شهرستان در معادلات اقتصادی و اجتماعی، برنامه و بودجه کشور و ایفای نقش نمایندگی در طراز ملی را از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه انتخابی خود برشمرد و ابراز امیدواری کرد با کمک و همراهی موکلان خود در بابل در راستای توسعه این شهرستان گام بردارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری تصریح کرد: وجود صنایع دستی، صنایع تبدیلی و بازارهای سنتی از جمله ظرفیت‌های مهم گردشگری در بابل است و اگر بتوانیم گردشگران سواحل مازندران را به این سمت هدایت کنیم فضای مناسبی در زمینه مشاغل خانگی و صنایع دستی ایجاد می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه