English

برخورداری بیش از یک میلیون و ۸۵۱ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در مازندران

محمد اسماعیل ابراهیم زاده از برخورداری بیش از یک میلیون و ۸۵۱ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در مازندران خبر داد.

برخورداری بیش از یک میلیون و ۸۵۱ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جمع پیمانکاران گاز، هدف از برگزاری جلسه را افزایش تعامل و آگاهی از مشکلات پیمانکاران عنوان کرد و گفت: این گونه نشست ها می تواند در جهت بهبود وضعیت کاری فی مابین بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران، شریک شرکت محسوب می‌شوند، اظهار داشت: مدیریت شرکت به رابطه برد، برد و تعامل بیشتر با پیمانکاران معتقد است و به طور حتم زمانی ارتباط دو سویه نتیجه ‌بخش و مؤثر است که انتظارات به خوبی برآورده شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه از پیمانکاران به عنوان قهرمانان واقعی عرصه سازندگی استان نام برد و خاطر نشان کرد: پیمانکاران کسانی هستند که زندگی خود را بعضاً برای آبادانی استان گذاشته‌اند.

وی اظهار کرد: در بخش اقتصاد مقاومتی و اجرای این نوع اقتصاد پیمانکاران جایگاه ویژه‌ای دارند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: باید پیمانکاران قدرتمند را برای حضور در استان و سپردن پروژه‌های گازرسانی به مناطق محروم ترغیب کنیم تا بتوانیم پروژه‌های عمرانی را با پارامترهای دقت، کیفیت، سرعت اجرایی کرده و توسعه استان را میسر سازیم.

ابراهیم زاده پوشش حداکثری گازرسانی در شهرها و روستاهای استان را چشم انداز شرکت گاز مازندران دانست و افزود: سعی می کنیم نیازها و انتظارات ذینفعان خود را شناسایی کرده و محیط مطلوبی را برای همکاری متقابل با ذینفعان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه