English

انتقاد امام جمعه بابل از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در هتل لوکس

امام جمعه بابل با انتقاد از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در یک روز تعطیل و غیرکاری گفت: برگزاری اقتصاد مقاومتی در یک روز تعطیل و در یک هتل لوکس با روح اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به سالروز قیام خونین مردم مشهد علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد، بیان داشت: به مناسبت قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی و کشته شدن تعداد زیادی از مردم در دفاع از این ارزش بزرگ الهی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اثرات ناگوار عدم توجه به مسأله عفاف و حجاب در جامعه، خاطرنشان کرد: دود بی‌توجهی به مساله بی‌عفتی و بی‌حجابی به چشم آحاد جامعه رفت و آسیب‌های زیادی متأثر از بی‌حجابی‌ها در جامعه امروز ما دیده می‌شود. روحانی نامگذاری به نام روز عفاف و حجاب را برای نهادینه کردن گفتمان ارزش مهم عفاف و حجاب دانست و اضافه کرد: نامگذاری روز عفاف و حجاب روز توجه به ارزش الهی حجاب است.

امام جمعه بابل به موضوع فیش‌های حقوقی نجومی برخی از مدیران و واکنش‌های مختلف در جامعه پرداخت و اظهار کرد: بر ملأ شدن حقوق‌های چند صد میلیونی و چند ده میلیونی برخی از مدیران، درد بزرگی را بر پیکره جامعه وارد کرد و اثر عمیقی بر باور و ایمان مردم گذاشت.

وی به برخی دستگاه‌ها و ادارات مربوط به حقوق‌های نجومی مدیران آنها اشاره کرد و ادامه داد: برخی از سازمان‌ها و بانک‌هایی که مدیران آنها در یک ماه حقوق‌های کلانی دریافت کرده‌اند، به رذیلانه‌ترین شکل از مردم بی‌بضاعت پول با عناوینی مانند جریمه دیرکرد و انواع جریمه‌ها دریافت کرده‌اند تا مدیران آنها این چنین خیانت‌هایی را در حق مردم روا بدارند.

امام جمعه بابل با اشاره به برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهور در مازندران، گفت: تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و بسیج همه امکانات با شناسایی ظرفیت‌ها اقدامی ارزشمند است.

روحانی با انتقاد از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در یک روز تعطیل و غیرکاری، گفت: برگزاری اقتصاد مقاومتی در یک روز تعطیل و در یک هتل لوکس با روح اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

وی گفت: در شلوغی و ازدحام تردد مسافران به مازندران، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و اسکان در یک هتل مجلل در شهری ساحلی آیا می‌تواند بر اساس نگرش درست به اقتصاد مقاومتی باشد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی