English

هفته آینده بسته جدید بانکی برای حمایت از تولید رو‌نمایی می‌شود

محمد محمدپور عمران با اشاره به اینکه هفته آینده بسته جدید بانکی برای حمایت از تولید رو‌نمایی می‌شود، گفت: صادرات کالا‌های غیر‌نفتی از مازندران در ۳۳ ماه اخیر یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون دلار بود.

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به بازدید معاون اول رئیس جمهور از بندر امیر‌آباد و حضور در همایش اقتصاد مقاومتی مازندران، اضافه کرد: معاون اول رئیس جمهور از پیشرفت توسعه اسکله‌های بندر امیر‌آباد اظهار رضایت کرد و از بندر امیر‌آباد به‌عنوان محور صادرات به کشور‌های حوزه «CIS» و کشور مهم روسیه یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده بسته جدید بانکی برای حمایت از تولید رو‌نمایی می‌شود، خاطر‌نشان کرد: صادرات کالا‌های غیر‌نفتی از مازندران در ۳۳ ماه اخیر یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون دلار بود که نسبت به مدت مشابه، بیش از ۳۰ درصد افزایش داشت.

محمدپور عمران با اشاره به اینکه حرکت تولید به‌عنوان مساله اول اقتصاد کشور در سال ۹۵ مورد تاکید معاون اول رئیس جمهور در سفر به مازندران قرار گرفت، افزود: حمایت از بازار داخل کشور از طریق مبارزه با قاچاق، صیانت از بازار داخلی در برابر واردات، توسعه صادرات و حمایت نظام بانکی از تولید را به‌عنوان مهم‌ترین راه‌کار‌های فعالیت‌های مورد نظر تولیدی مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه