English

جشنواره ساحل سالم و پارک پاک در نور برگزار می شود

فرماندار شهرستان نور گفت: در حال برگزاری جشنواره تابستانی ساحل سالم و پارک پاک هستیم که در قالب ستاد ساماندهی دریا و از سوی نهاد سپاه اجرا می‌شود.

جشنواره ساحل سالم و پارک پاک در نور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار شهرستان نور با اشاره به پنجمین سال برگزاری جشنواره ساحل سالم، بیان کرد: در عرصه فرهنگی هر ساله با برنامه‌ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌ها و وسعت بخشیدن به عرصه و عناوین برنامه‌ها شاهد برگزاری جشنواره تابستانی ساحل سالم و پارک پاک هستیم که در قالب ستاد ساماندهی دریا و توسط نهاد سپاه اجرا می‌شود.

هادی خنجری تصریح کرد: هر سال شاهد ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها هستیم به‌طوری که امسال از یک نقطه اجرای طرح به چهار نقطه افزایش یافته که دو نقطه ساحلی شهرهای نور و ایزدشهر و دو نقطه پارک جنگلی نور و کشپل چمستان با ایجاد غرفه‌های متعدد، ایستگاه نقاشی، غرفه اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه کتاب و… این طرح تابستانی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، آشپزی و…، افزود: یکی از برنامه‌های ورزشی مسابقات والیبال ساحلی کشور است که به میزبانی شهرستان نور برگزار می‌شود و در دیگر موارد نیز تلاش بر معرفی فرهنگ بومی، محلی و سنتی است که در جشنواره آشپزی غذاهای بومی و سنتی معرفی می‌شود.

خنجری تحقق اهداف کلان فرهنگی نظام را از اهداف برگزاری جشنواره‌های فرهنگی دانست و اظهار کرد: جامع‌نگری نظام و تبیین این اصل در برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده و اعلام می‌کند که نظام علاوه بر اقتصاد و معاش مردم برای افزایش روحیه شاد و نشاط مردم تلاش می‌کند و ضمن پر کردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران، ارزش‌های دینی را حفظ و مطالبات مردم در عرصه‌های مختلف را تامین می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی