English

انتقاد رئیس از رئیس / عمق مشکلات واحدهای تولیدی مازندران بسیار زیاد است

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با انتقاد از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: عمق مشکلات واحدهای تولیدی مازندران بسیار جدی‎تر از آنی است که مطرح می‎شود.

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله مهاجر در جلسه ستاد تسهیل استان بیان کرد: عمق مشکلات واحدهای تولیدی استان بسیار زیاد است، جایگاه مازندران در صنعت و تولید نباید در این حد نامناسب باشد واز مسوولان استان نگاه مهربان‎تری نسبت به وضعیت تولیدات انتظار داریم.

وی ادامه داد: در این جلسات باید مسائل و مشکلات مطرح و نسبت به رفع آن اقدام شود، اگر قرار است هر چه مسوولان دولتی مطرح کرده و نماینده بخش خصوصی به چیزی که وجود ندارد صحه بگذارد، این جلسات نمی‏‌تواند خروجی داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران گفت: مشکلات در بخش صنعت، معدن و کشاورزی بسیار جدی است که باید به آنها فرصت اظهارنظر داده شود.

وی با اشاره به مشکل یکی از صادرکنندگان استان که سالانه ۶۰ میلیون دلار صادرات دارد، گفت: چرا تولید کننده برجسته مازندران اکنون باید به جایی برسد که از دست مشکلات به ستوه آمده باشد.

در این جلسه محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران آمار از واحدهای تولیدی استان مازندران ارائه کرد که این آمار به اذعان عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشکلات واحدهای تولیدی استان مازندران را مطرح نکرد و به همین دلیل نسبت به مطالب مطرح شده از جانب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعتراض کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه