English

اسلام فراتر از سایر نهادهای حقوق بشری عمل کرده است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هیچ یک از نهادهای حقوق بشری تاکنون نتوانستند درباره رعایت و ارزش حقوق بشر به اندازه اسلام دقیق شوند، گفت: اسلام فراتر از سایر نهادهای حقوق بشری عمل کرده است.

اسلام فراتر از سایر نهادهای حقوق بشری عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری موج،آیت‌الله سید رحیم توکل در همایش حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد:آن‌چیزی که اسلام درباره انسان می‌گوید و آنچه که دیگران ادعا می‌کنند همانند ذره با اقیانوس است که این دو با هم قیاس نمی‌شود. عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هیچ یک از نهادهای حقوق بشری تاکنون نتوانستند درباره رعایت و ارزش حقوق بشر به اندازه اسلام دقیق شوند، گفت: اسلام فراتر از سایر نهادهای حقوق بشری عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام برای یک فرد ارزش قائل است که یک فرد را با کل بشریت مقایسه می‌کند، افزود: اسلام آنقدر برای انسان ارزش قائل شده است که کشتن یک فرد توسط فرد دیگر را کشتن کل بشریت می‌داند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در هیچ جای دنیا چنین ارزش‌گذاری از انسان دیده نمی‌شود، تصریح کرد: خداوند می‌فرماید همه عالم مربوط به انسان است و انسان برای خداوند خلق شده است و این عظمت انسان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی