English

امنیت عمومی از ضروریات همه فعالیت‌های اجتماعی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران بیان داشت: امنیت عمومی از ضروریات همه فعالیت‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری موج، حسنخیریانپوربا بیان اینکه امنیت بستر همه فعالیت‌های سیاسی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی است، افزود: بر هم زدن آرامش امری آسان اما تأمین آن کاری سخت، زمان‌بر و سنگین است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مسوولان تأمین و برقراری امنیت مشخص‌ هستند، تصریح کرد: حضور مردم هم در امنیت عمومی اثرگذار و نافذ است. خیریانپور بحثنظم در امنیت عمومی را مهم خواند و اضافه کرد: اجرای نظم و قانون در خانواده ادارات و همه تشکل‌ها اثرگذار است. وی با بیان اینکه شهروندان از حقوق خود اطلاع ندارند، یادآور شد: باید آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گیرد و حتی در ادارات هم فرهنگ‌سازی شود. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مدیران، کارکنان دولت خادم و خدمتگزار مردم هستند، خاطرنشان کرد: جامعه‌پذیری امری است که بر عهده دولت است. خیریانپور با بیان اینکه بحثجامعه‌پذیری در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی شهروندی برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: این امر در مهدهای کودک‌، آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا و سیما و دستگاه‌های مرتبط دنبال شود.

وی پیگیری و انجام پروژه‌های محرک توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و در ادامه افزود: نباید از رسیدگی به مشکلات مردم غفلت کنیم.

خیریانپور با اشاره به مسئله بازرسی در دستگاه‌ها افزود: بازرسی باید دقیق و جامع باشد تا حقی از دستگاه‌ها ضایع نشود.

وی با بیان اینکه مدیران کل با برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها حضور پیدا کنند تأکید کرد: گره‌ها و خلأهای قانونی که نیاز به اصلاح دارد شناسایی و اصلاح شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی