English

برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر زمینه ساز ترویج کارآفرینی در جامعه است

کامران اصغری گفت: جشنواره کارآفرینان برتر، میعادگاهی برای گردهم آوردن کارآفرینان است که تجارب موفق خود را با جامعه در میان بگذارند و مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشند.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه شورای سیاست‌گذاری یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان با تأکید بر اینکه پرداختن به مقوله کارآفرینی از ضرورت اساسی جامعه کنونی است، اظهار کرد: مسلماً کارآفرینان با توجه به خصوصیات ممتاز و برجسته خود قادر هستند در چنین شرایطی منابع لازم برای ایجاد رشد و توسعه در زمینه‌های تولید و منابع انسانی، اشتغال و کسب‌وکار جدید را ایجاد کرده و با نوآوری بر توسعه دامنه محصولات و خدمات بیفزایند.

کامران اصغری با اشاره به جشنواره کارآفرینان برتر، افزود: یکی از برنامه‌های مهم اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف خود، انجام فعالیت‌های بنیادی درباره توسعه و ترویج کارآفرینی است و بدین منظور هر ساله این اداره‌کل با هدف شناسایی کارآفرینان در استان و انتخاب برترین‌ها و معرفی آنان به‌عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه برگزاری این جشنواره می‌تواند زمینه‌های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند، افزود: این جشنواره، میعادگاهی برای گردهم آوردن کارآفرینان است که تجارب موفق خود را با جامعه در میان بگذارند و مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشند.

وی بیان کرد: از سال ۸۵ تاکنون حدود ۱۰۰ کارآفرین برتر در مازندران در قالب جشنواره‌های کارآفرینان برتر به جامعه معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه