English

صنعت توریست رکن اساسی توسعه در مازندران است

ولی الله نانواکناری صنعت توریست را رکن اساسی توسعه مازندران دانست و گفت: از امکانات و منابع موجود در عرصه گردشگری استفاده شود.

صنعت توریست رکن اساسی توسعه در مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خداوند همه نعمت‌ها را همزمان به مازندران ارزانی داشته و باید از آن به بهترین نحو بهره‌برداری کرد، تصریح کرد: قوانینی که مربوط به اصلاح یا توسعه دارد، مطرح شود تا از امکانات و قابلیت‌های موجود استان بهترین استفاده را ببریم.

نانواکناری به تقویت اطلاع‌رسانی موقعیت‌های گردشگری در استان تأکید کرد و افزود: رونق صنعت گردشگری نیاز به اقدام جهادی دارد و مسوولان این حوزه نمایندگان مجلس را حامی خود بدانند.

وی افزود: با ایجاد زیرساخت لازم و توجه به صنعت گردشگری در سطح استان می‌توانیم بسیاری از مشکلات بیکاری و معیشتی مردم را حل کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت گردشگری این دو شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: براساس آمار پلیس‌راه در ایام نوروز امسال، بیشترین ترافیک کشور، در محور بابلسر و فریدونکنار گزارش شد که نشان می‌دهد علاقه سفر در مسافران به این منطقه فراوان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی