English

حمایت دولت از واحدهای تولیدی که مشکل نقدینگی دارند

احمد حسین زادگان گفت: در حال رایزنی برای تهیه لیست کارخانه‌هایی هستیم که مشکل نقدینگی دارند تا از ظرفیتی که دولت برای خروج از رکود پیش بینی کرده است استفاده کنیم.

حمایت دولت از واحدهای تولیدی که مشکل نقدینگی دارند

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار ساری در نشست با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: در حال رایزنی برای تهیه لیست کارخانه‌هایی هستیم که مشکل نقدینگی دارند تا از ظرفیتی که دولت برای خروج از رکود پیش‌بینی کرده است استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه شهرک صنعتی باید مکان مناسب انتخاب کنیم که مسائل زیست‌محیطی هم لحاظ شود، افزود: یک گروه کاری از فرمانداری با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بخشداری‌ها در حال بررسی برای جانمایی شهرک صنعتی هستند.

فرماندار ساری درباره توسعه زراعت چوب، گفت: امکان زراعت چوب با تضمین از سرمایه‌گذارانی که در این حوزه به‌عنوان مجتمع معدن ورود می‌یابند می‌توانیم این معضل را در مازندران حل کنیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه بخشی از مازندران در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی بوده بخشی هم در حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی قرار دارد، تصریح کرد: در استحصال مصالح معدنی باید برای مازندران استثنا قائل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز اظهار کرد: زراعت چوب از اهمیت بالایی برخوردار است و ۶۰ درصد تولید ام. دی. اف کشور در اختیار ساری است و باید فکری برای زراعت چوب داشته باشیم.

محمد محمدپورعمران با بیان اینکه هر واحدی که مشکل بازار و سوءمدیریت نداشته بلکه مشکل نقدینگی دارد را بررسی کرده و در این زمینه به واحدها کمک می کنیم، افزود: ساری نیازمند مجتمع شن و ماسه است و باید نسبت به معدن، نگاه اقتصادی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر معدن کاری براساس اصول باشد در درون جنگل انبوه هم معدن کاری شود ضرری ندارد، گفت: شرکت چوب و کاغذ ابرکارخانه استان است و باید بازار مصرف را برای این کارخانه مهیا کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این نشست بر پیگیری تعاونی توسعه عمران تأکید کرد و اظهار کرد: اعتقاد داریم تعاونی توسعه عمران شهرستان ساری باید زودتر تشکیل شود.

کامران اصغری گفت: کارگروه توسعه تعاون مرکز استان گسترش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه