English

سازمان‌های فرهنگی نباید از توسعه و بسط تفکرات و ارزش‌های انقلابی غافل بمانند

حسین نیازآذری با انتقاد از کمرنگ شدن ارزش‌های انقلابی گفت: سازمان‌های فرهنگی نباید از توسعه و بسط تفکرات و ارزش‌های انقلابی غافل بمانند و منفعل عمل کنند.

سازمان‌های فرهنگی نباید از توسعه و بسط تفکرات و ارزش‌های انقلابی غافل بمانند

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تقارن سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام و فاجعه هفتم تیر ۱۳۶۰ که در آن آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش کربلای ایران را ساختند، افزود: شهید مظلوم بهشتی پیرو منش و مظلومیت و عدالت‌خواهی حضرت علی(ع) بود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم انقلابی‌گری در کشور پویا و مانا شود شایسته است اندیشه و اهداف شهدای انقلاب همچون دکتر بهشتی زنده نگه داشته شود.

وی با انتقاد از کمرنگ شدن ارزش‌های انقلابی و هجوم به ارزش‌های انقلابی گفت: سازمان‌های فرهنگی نباید از توسعه و بسط تفکرات و ارزش‌های انقلابی غافل بمانند و منفعل عمل کنند.

نیازآذری شهید بهشتی را الگوی کامل یک نیروی تشکیلاتی، انقلابی و عدالت‌خواه دانست و به جوانان توصیه کرد از آرا و اندیشه این چهره متفکر و انقلابی استفاده کنند.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه از دستگاه قضایی خواست در مبارزه با مفاسد فرهنگی و اقتصادی بیش از پیش مبارزه کند و اجازه ندهد جمهوری اسلامی که خون‌بها و مجاهدت‌‎های شهیدانی چون دکتر بهشتی و یارانش هست به انحراف برود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خدمتگزاری و مردمی بودن را از سفارشات شهید بهشتی و شهدای حزب جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بر توجه به محرومان که وصیت و مرام حضرت علی(ع) باید همواره مدنظر قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه