English

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران؛

آغاز توزیع هدایای شهدای مدافعان حرم به مستضعفین

رخشنده در بازدید و اهدای سبدکالا به خانواده های مستضعفین نوبنیاد ساری از آغاز توزیع هدایای شهدای مدافعان حرم به مستضعفین خبرداد.

آغاز توزیع هدایای شهدای مدافعان حرم به مستضعفین

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج بیان داشت:در راستای برنامه رزمایش عاشورایی در غالب تهیه سبد کالا وبسته مواد غذایی،  لوازم تحریر و کیف و پوشاک برای ۳۰ نفر از خانواده های مستضعفین نوبنیاد ساری تهیه وتوزیع شد .

رخشنده اظهار داشت: در دین اسلام رسیدگی به مستمندان و مستضعفین سفارش شده ما هم با همکاری دیگر ارگان های بسیج  بسته هایی تهیه کردیم و به عنوان هدیه ای از طرف شهید و به نیابت از شهدای مدافع حرم توزیع شد، که توزیع این هدایا در سراسر استان ادامه دارد .

وی اظهار داشت : رزمایش عاشورایی در سراسر کشور از ۹ شهریور آغاز وتا ۵ مهر ماه ادامه دارد  .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در ادامه گفت: در این رزمایش برنامه های متعددی پیش بینی شده و در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه های متنوع ای تدوین شده است .

رخشنده در پایان افزود: نشست ها وهمایش هایی درباره بررسی نقش زنان در چهل سال پیدایش انقلاب و تداوم این نقش تا بقای انقلاب قرار است اتفاق بیافتد . که از نمونه برنامه های تدوین شده ؛ کارگاه های سبک زندگی ، مسابقات ورزشی ، مسابقات هنری ، و بحث خدمات رسانی که جزء ویژه برنامه هاست .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه