English

مسوولان مطالبه گر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت:مسوولان باید مطالبه گر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

مسوولان مطالبه گر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری موج، خلیل صالحی بر لزوم گسترش فرهنگ گفتمان سازی و مسئولیت پذیری اجتماعی برای گسترش این فریضه تاکید کرد و افزود: مردم و مسوولان همواره باید مطالبه گر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

وی گفت: امروز پیشی گرفتن منکرات از معروفات در جامعه نشانه غربت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با بیان اینکه امسال گروههای ویژه آمران به معروف در مراکز تفریحی بویژه در سواحل دریای خزر در مازندران فعالیت گسترده ای داشته اند، اظهار داشت: به رغم این که فعالیت های داوطلبان ستاد امر به معروف و نهی از منکر به درستی و بر اساس مقررات و منش اخلاقی و اسلامی صورت می گیرد، اما همچنان عملکرد این ستاد در استان رضایتبخش نیست.

صالحی افزود: یقین داشته باشیم که خاستگاه و پایه اصلی احیای امر به معروف و نهی از منکر فرد و خانواده است.

وی برگزاری گردهمایی طلایه داران معروف با عنوان ' طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی' در ساری را از مهم ترین برنامه های هفته امر به معروف در مازندران عنوان کرد و گفت: این گردهمایی بیست و یکم شهریور با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

خلیل صالحی از اجرای 21 برنامه رادیویی و تلویزیونی در قالب سه موضوع فرایض برتر، هادیان زندگی و چراغ هدایت خبر داد و افزود: آئین عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای استان از جمله شهدای امر به معروف و نهی از منکر هم یکی از برنامه های این هفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه