English

دانشگاه آزاد امروز نیازمند مدیریت جهادی در واحدها می باشد

نماینده سابق دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت‌های نظارت مازندران گفت: امروز نیازمند مدیریت جهادی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

دانشگاه آزاد امروز نیازمند مدیریت جهادی در واحدها می باشد

به گزارش خبرگزاری موج،امیر فضلی‌اصانلو با اعلام اینکه باید از تجربه مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس استفاده کنیم، افزود: امروز نیازمند مدیریت جهادی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

 وی با بیان اینکه مدیریت جهادی دانشی است که از دل بحران‌ها و سختی‌ها و فشارها به‌دست‌آمده است، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی با مأموریت و عملیات همراه بوده و با تکلیف درآمیخته است و در کانون این مدیریت، خستگی‌ناپذیری وجود دارد.

نماینده سابق دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت‌های نظارت مازندران با بیان اینکه امروز شرایط دانشگاه آزاد اسلامی شرایطی بسیار متفاوتی است، اظهار کرد: از یک‌سو شاهد کاهش دانشجو و از سوی دیگر هزینه‌های بالای واحدهای دانشگاهی را شاهد هستیم و باید با همدلی و تلاش مضاعف این دوران را سپری کنیم.

وی ادامه داد: از قدیم گفته‌اند که "یک دست صدا ندارد" و اگر بخواهم این مثال را به‌صورت کاربردی در دانشگاه آزاد بگویم یعنی اینکه همکاران ما نباید تمام انتظارشان فقط از شخص رئیس دانشگاه باشد بلکه باید آستین‌ها را بالا بزنند و به کمک مجموعه مدیریتی دانشگاه بیایند و ایده‌های نوین اقتصادی و طرح‌های نو، دانش‌بنیان و درآمدزای خود را مطرح کنند و هر کدام گوشه‌ای از کار را بگیرند.

فضلی‌اصانلو با اشاره به شناخت خود از دکتر طهرانچی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: وی همواره رفتار یک مدیر جهادی را از خود نشان داده و از فضای ریاست و تشریفات به دور است، و این رفتار باید در تمامی روئسای واحدها دیده شود، امروز دیگر نمی‌توان با پشت میزنشستن کارها را اداره کرد باید از اتاق کارها بیرون آمد و کارها را به‌صورت میدانی به نتیجه رساند.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی می‌تواند نسل جدیدی از مدیران کشور را تربیت کند، اظهار کرد: مدیریت جهادی یک سبک بومی برخاسته از انقلاب اسلامی است که در همه عرصه‌ها می‌تواند کاربرد داشته باشد و منحصر به عرصه نظامی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی