English

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس؛

برای ایجاد یک منطقه آزاد تجاری در مازندران توافق نکردیم/منطقه ویژه اقتصادی آمل و نور توافق شد

علی اسماعیلی با بیان اینکه برای مازندران ایجاد سه منطقه اقتصادی که به پیشنهاد نمایندگان مجلس بود، مدنظر قرار داشت، افزود: منطقه ویژه اقتصادی آمل، منطقه ویژه نور و محمودآباد به توافق رسید.

برای ایجاد یک منطقه آزاد تجاری در مازندران توافق نکردیم/منطقه ویژه اقتصادی آمل و نور توافق شد

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان در مجلس می‌توانند درخواست ایجاد مناطق جدید اقتصادی را مطرح کنند اما ایجاد منطقه آزاد تجاری برای مازندران از دستور کار کمیسیون ویژه اقتصادی خارج شده است.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت منطقه آزاد در استان مازندران و برنامه دولت در این زمینه اظهار کرد: لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی حدود یک سال و نیم در کمیسیون اقتصادی دولت قرار داشت و در نهایت حدود دو هفته پیش این لایحه مورد تصویب نهایی کمیسیون قرار گرفت و صحن مجلس ارائه می‌شود.

علی اسماعیلی در مورد اینکه  آیا مخالفت برخی نمایندگان مجلس نسبت به ایجاد منطقه آزاد تجاری برای عدم معرفی یک نقطه از مازندران مؤثر بوده است، اضافه کرد: به‌دلیل اینکه برای ایجاد یک منطقه آزاد تجاری در استان توافق نکردیم، رئیس جمهور با ایجاد سه منطقه آزاد تجاری موافقت نکردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه