English

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران؛

مازندران از لحاظ زیرساختی و ارتباطی جز استان های برتر کشور است

یدالله طهماسبی بیان داشت: مازندران از لحاظ زیر ساختی و ارتباطی هم اکنون جز استان های برتر کشور است

مازندران از لحاظ زیرساختی و ارتباطی جز استان های برتر کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل فناوری اطلاعات مازندران اظهار داشت: یک هزار و 100 میلیارد تومان درحوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم در این استان سرمایه گذاری شده که با سرمایه گذاری های انجام شد. مازندران از لحاظ زیر ساختی و ارتباطی هم اکنون جز استان های برتر کشور است .

مدیرکل فناوری اطلاعات مازندران از هدفگذاری جدید برای گسترش خدمات ارتباطی در این استان خبرداد و گفت : برای این منظور شناسایی مناطقی عشایر نشین و نیز مناطق کور ییلاقی آغاز شده است .

وی گفت : با همکاری نهادهای مرتبط همچون جهاد کشاورزی و تعاون بیش از 150 منطقه عشایر نشین و ییلاقی در مازندران شناسایی شده است .

 طهماسبی افزود:پس از تکمیل مراحل شناسایی تمامی این نقاط در مازندران ، مکان سنجی برای نصب زیر ساخت های لازم استقرار دکل های مخابراتی صورت می گیرد .

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران بیان کرد : مازندران بیش از 2 هزار روستا دارد که تا قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر هیچیک از این روستاها از خدمات و مزایای اینترنت پرسرعت برخوردار نبودند و در این زمینه استان عقب ماندگی وجود داشت .

یدالله طهماسبی گفت: برخورداری دیگر روستاهای استان از این خدمات ارتباطی جز برنامه هایی است که پیگیری می شود تا محقق شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه