English

نماینده مجلس خبرگان رهبری؛

برخی‌ها در کشور، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

آیت‌اله علی معلمی با اشاره به افزایش قیمتها در جامعه بر کنترل آن تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی‌ها آب به آسیب دشمن می‌ریزند.

برخی‌ها در کشور، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نارضاینی را افزایش دهد، اظهار کرد:  مهم است که ارباب رجوع با حوصله و توجیه درست راهنمایی شود و با آرامش و رضایت کامل از اتاق مدیر اداره خارج شود.

وی با اشاره به هفته دولت، گفت:نکته مهمی که در هفته دولت نهفته‌است، اخلاص، تلاش و ساده‌زیستی دولتمردان شهید، رجایی و باهنر است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به خدمت بی‌منت به مردم، بیان کرد: دولتمردان خدمت به مردم را وظیفه خود بدانند تا پس از ارائه خدمت، به وظیفه خود عمل کرده‌باشند.

امام جمعه قائم شهر با بیان اینکه، ماهیت نظام مقابله با سلطه است گفت: استکبار در صدد براندازی نظام است و ماهیت نظام را مزاحم می‌داند و ربطی به اینکه اصولگرا و یا اصلاح طلب باشد، ندارد.

آیت‌اله علی معلمی تصریح کرد: دشمن در کمین نشسته تا برای ورود، ضربه زدن و آسیب زدن، نقطه آسیب‌پذیر را پیدا کند و آشکارا از نقطه اقتصاد که بسیار خطرناک است در صدد ضربه ‌زدن بر آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی