English

فرماندار ویژه شهرستان بابل؛

آزادگان جزء تاریخ زنده دفاع مقدس هستند

قربانعلی ولی زاده با اشاره به اینکه آزادگان جزء تاریخ زنده دفاع مقدس هستید، اظهار کرد:امروز در کشور سرمایه‌های زیادی داریم که آزادگان یکی از آن سرمایه‌ها هستید.

 آزادگان جزء تاریخ زنده دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار کرد: در تاریخ کشور ما مسأله دفاع مقدس یک تاریخ بسیار پر افتخار است زیرا مردم با اعتقاد و ایمان راستین خودشان عزت خود را حفظ و هم جلوی متجاوزان بایستند و از استقلال و دین و نأموس خود دفاع کردند.

وی گفت:آزادگان سرافراز کشورمان در دوران اسارت با تحمل انواع شکنجه های دشمن، توانستند سربلند و سرافراز به میهن اسلامی بازگردند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل خاطرنشان کرد: این سرافرازان، علاوه بر حماسه آفرینی در دوران هشت سال دفاع مقدس و اسارت، امروز نیز برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب پیش قدم هستند.

نماینده عالی دولت در بابل تصریح کرد: آزادگان در دوران اسارت با ایستادگی و رشادت، تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل می کردند و یک فرهنگ جدیدی خلق کردند.

قربانعلی ولی زاده در ادامه آزادگان را مبلغان اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول دوران اسارت دانست و تصریح کرد: آزادگان گاه تا مرز شهادت پیش رفتند اما حکمت الهی بر آن بود تا بمانند و پیام انقلاب اسلامی و همرزمان شهیدشان را به گوش جهانیان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه