English

جام قهرمانی مسابقات تنیس ساحلی کشور به مازندران رسید

مسابقات تنیس ساحلی کشور که با حضور 6 تیم از استان های دیگر در بابلسر برگزار شد، با قهرمانی مازندران به پایان رسید.

جام قهرمانی مسابقات تنیس ساحلی کشور به مازندران رسید

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس هیات تنیس مازندران اظهار داشت: این مسابقات یکی از اولویت های فدراسیون برای انتخاب نفرات برتر برای حضور در تیم ملی تنیس ساحلی بوده است.

علیرضا لطفیان افزود: با وجود تعداد کم تیم های شرکت کننده در این مسابقات، اما سطح کیفی مسابقات تنیس با توجه به حضور بازیکنان مدعی درهمه تیم ها قابل قبول بوده و حتی اعضای کمیته فنی فدراسیون که در این مسابقات حضور داشتند، رضایت نسبی خود را از این مسابقات اعلام کرده بودند.

وی گفت:تیم نوا خودرو الف با ترکیب اسماعیل غلامرضا پور، علی غلامرضا پور و حسین اطروشی با کسب بیشترین امتیاز در این دوره از مسابقات که به صورت تیمی برگزار شد به مقام نخست دست یافت و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.

رئیس هیات تنیس مازندران این تیم در دوره گذشته این مسابقات نیز به مقام نخست دست یافته بود و از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود در این مسابقات نیز دفاع کرد.

وی افزود:همچنین تیم های آزمایشگاه دکتر چپرلی گنبد و دراپ شات گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

علیرضا لطفیان بیان کرد: در این مسابقات که با حضور 6 تیم از استان های کشور چهار روز به صورت دوره ای به میزبانی هیات تنیس مازندران در بابلسر برگزار شد، تیم های هیات تنیس تهران، نواخودرو بابلسر ب و گیو گیلان در رده های چهارم تا ششم این مسابقات قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه