English

استاندار مازندران؛

جوانان تحصیلکرده‌ می‌توانند با شیوه‌های نوین کسب و کار محصولات مازندران را صادر کنند

محمد اسلامی گفت:تحصیلکرده‌ها می‌توانند با شیوه‌های نوین در کسب و کار، محصولات مازندران را به تمامی نقاط کشور صادر کنند.

جوانان تحصیلکرده‌ می‌توانند با شیوه‌های نوین کسب و کار محصولات مازندران را صادر کنند

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در اختتامیه پنجمین جشنواره انجیر در گلوگاه بیان داشت: دولت در این پنج سال گذشته همه تسهیلات را به کار گرفته تا بتواند مردم را به سمت کارآفرینی هدایت کند، جوانان تحصیلکرده می‌توانند علم و دانش خود را  با فرصت‌های کسب و کار ترکیب کنند و در فعالیت پدران خود تحول ایجاد کنند.

وی ادامه داد: هیچ دلیلی ندارد که بخشی از مردم ما دچار مشکلات معیشتی باشند، باید نگاهمان را به زندگی و شیوه انتظارات به صورت اساسی تغییر دهیم، انتظار برای استخدام در سیستم دولتی سزاوار نیست زیرا دستگاه‌ها جای جذب ندارند.

استاندار مازندران با اشاره به کارآفرینی نوین بیان کرد: جوانان گلوگاه می‌توانند محصول انجیر را به صورت اینترنتی بازار رسانی کنند و به فروش برسانند.

این مسوول بیان کرد: باید به فکر ایجاد یک مکان دائمی برای برپایی نمایشگاه در شهرستان باشیم و در کنار نمایشگاه با احداث سالن آمفی تئاتر روباز مکان امن و راحت برای بازدیدکنندگان ایجاد کنیم.

محمداسلامی اظهار کرد: در این منطقه علاوه بر محصول انجیر می‌توان کشت فندق و زعفران را در مناطق بالا دست گسترش داد چرا که بسیار با این محیط سازگارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه