English

انتقاد نیازآذری از مصوبه شورای برنامه‌ریزی مازندران/استاندار تجدید نظر کند

نما ینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه شورای برنامه‌ریزی مازندران در مورد انتخاب مناطق اقتصادی، بیان داشت:استاندار مازندران تجدید نظر کند.

انتقاد نیازآذری از مصوبه شورای برنامه‌ریزی مازندران/استاندار تجدید نظر کند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری با بیان اینکه شهرستان بابل دارای پیشینه تاریخی تجاری و بندری است خاطرنشان کرد: تراز تجاری و اقتصادی شهرستان بابل از تراز تجاری برخی استان‌های کوچک هم بزرگتر است حالا چطور شورای برنامه‌ریزی مازندران برای اعلام منطقه ویژه اقتصادی این مهم را توجه نکرد جای نگرانی و تامل دارد.

نماینده مردم بابل با ابراز تاسف از ضعف تصمیم کارشناسی شورای برنامه‌ریزی استان از استاندار مازندران خواست در این زمینه تجدیدنظر کند.

نیازآذری با اشاره اینکه شهرستان بابل از لحاظ شاخص‌های مختلف انسانی، طبیعی، کالبدی، اقتصادی به کلان شهرها نزدیکتر است و اندازه اقتصاد بابل به مراتب بزرگتر از شهرهای دیگر استان است خواستار اصلاح مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان شد.

وی افزود: البته از توسعه شهرهای دیگر استان حمایت می‌کنیم اما از بی‌توجهی به شهرستان تاریخی و بزرگ بابل نگرانیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با تاکید براینکه بابل‌های ارتباط شمال کشوراست و گردش مالی و تجاری شهرستان بابل و شاخص‌های مهم اقتصادی آن ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را می‌طلبد هشدار داد استانداری در اتخاذ تصمیمات عادلانه و کارشناسی منافع بزرگترین شهرستان کشور را نادیده نگیرد.

نماینده بابل افزود: شهرستان بابل قبل از اینکه برخی شهرها به‌وجود بیایند اتاق بازرگانی و روابط تجاری با روس داشت حالا چطور نمی‌تواند منطقه ویژه اقتصادی شود جای تامل دارد.

حسین نیازآذری در پایان اظهار کرد: در پنج سال گذشته، پیگیری‌ها، مکاتبات و جلسات کارشناسی فراوانی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با مقامات کشوری و استانی داشتیم و جای تعجب است استانداری به این سوابق توجه نکرد. حتی پس از ۸۴ سال دفتر اتاق بازرگانی را با همکاری شهرداری و اتاق بازرگانی استان راه‌اندازی کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه