English

عضو شورای شهر سرخرود؛

خبرنگاران افسران جنگ نرم فرهنگی هستند/رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است

صابر اکبرزاده با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم فرهنگی هستند، اظهار داشت:رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است.

خبرنگاران افسران جنگ نرم فرهنگی هستند/رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است

به گزارش خبرگزاری موج، عضو شورای شهر سرخرود با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، گفت:قشر خبرنگاران و مجموعه اعضای جامعه خبر یکی از اقشار موثر در جامعه هستند که همواره در خط مُقدم دفاع از ایران اسلامی و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند،

وی اظهار داشت: خبرنگاران افسران جنگ نرم فرهنگی هستند که نه تنها در مقابل توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند بلکه با استفاده از تاکتیک‌های رسانه‌ای پیام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جهان معرفی می‌کنند.

اکبرزاده با بیان اینکه ارتباط خوب و تعامل سطح بالای روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها از عوامل موفقیت سازمان‌هاست، گفت: رسانه به نوعی یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و هر میزان ارتباط مدیران با رسانه‌ها بهتر و شفاف‌تر باشد اعتماد عمومی مردم نسبت به سازمان‌ها بیشتر خواهد شد.

عضو شورای شهرستان محمودآباد با بیان اینکه رسانه مى‌تواند استانداردها را تعریف کند و افراد را به تعریف‌هاى واحد و رفتارهاى صحیح رهنمون سازد، اظهار کرد: در واقع کارى که رسانه موظف به انجام آن است، تربیت افراد و جامعه به راه کمال است.

صابر اکبر زاده خبرنگاران را سربازانی شجاع و دلاور و بی‌ادعا در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان کرد و بیان داشت: امروز جنگ علیه تهاجم فرهنگی و عرصه اطلاع‌رسانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی