English

انصراف حسن زاده از تیم داری فوتبال/ خونه به خونه فعالیتی در فوتبال ایران نخواهد داشت

مالک باشگاه خونه به خونه با انتشار بیانه ای اظهار داشت: باتوجه به جمعی جهات، انصراف خود را از تیمداری اعلام کرده و تأکید می‌کنم فعالیتی در عرصه باشگاه‌داری ایران نخواهم داشت.

انصراف حسن زاده از تیم داری فوتبال/ خونه به خونه فعالیتی در فوتبال ایران نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم حسن‌زاده با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به قدرت بیش از حد قدرتمندان فوتبال در ایران عطای فعالیت در تیمداری فوتبال را به لقایش خواهد بخشید.

مالک باشگاه خونه به خونه در این بیانیه آورده است: ضمن عرض سلام خدمت مردم شریف مازندران و شهر بابل و فوتبال‌دوستان سراسر کشور، بدین‌وسیله ضمن تشکر از آقای عادل فردوسی‌پور بابت زحمت تهیه برای تولید برنامه مربوط به بررسی ادعاهای تیم خونه به خونه درباره اتفاقات هفته آخر لیگ دسته اول کشیده بودند و با توجه به پخش نشدن این برنامه، همین‌جا اعلام می‌کنم خونه به خونه فعالیتی در فوتبال ایران نخواهد داشت.

اگرچه امروز هواداران بابلی با حضور در ورزشگاه ما را شرمنده خود کردند.

دل من برای عادل فردوسی‌پور سوخت، او با وجود وقتی که برای تهیه برنامه‌اش گذاشته بود، موفق به پخش آن نشد تا ما ایمان بیاوریم حریف قدرتمندان فوتبال ایران نخواهیم شد.

بنابراین باتوجه به جمعی جهات، انصراف خود را از تیمداری اعلام کرده و تأکید می‌کنم فعالیتی در عرصه باشگاه‌داری نخواهم داشت.

البته از نظر من این یک شکست نیست بلکه پیروزی فوتبال و طرفداران فوتبال و مردم شریف شهر بابل است که تا انتهای فصل از تیم خود و نتایج آن حمایت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه