English

مدیرکل مدیریت بحران مازندران؛

احتمال وقوع سیل در مازندران/مسافران از برپایی چادر و اتراق در مسیر رودخانه‌ها پرهیز کنند

علی‌اصغر احمدی با اشاره به احتمال وقوع سیل در مازندران، گفت:مسافران از برپایی چادر و اتراق در مسیر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

احتمال وقوع سیل در مازندران/مسافران از برپایی چادر و اتراق در مسیر رودخانه‌ها پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل مدیریت بحران مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز تا دوشنبه احتمال وقوع سیلاب در مناطق بالادست باتوجه به بارش‌ها وجود دارد.

وی افزود: باتوجه به فصل کشاورزی است لازم است کشاورزان از سردهنه‌ها فاصله بگیرند و ادوات خود را در مسیر سردهنه‌ها رها نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اضافه کرد: دامداران نیز دام‌های خود را به مکان‌های امن هدایت کرده و به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

احمدی با اشاره به اعلام آماده‌باش نیروهای امدادی در مازندران، گفت: بارندگی نعمت است که لازم است برای جلوگیری از بروز مشکل مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت خسارت ناشی از سیلاب در مازندران اظهار کرد: سیلاب روز پنج‌شنبه به شهرهای بلده نور، سوادکوه و روستاهای منطقه چهاردانگه ساری خسارت زد که البته خسارت سیلاب در بلده بسیار ناچیز بود.

علی‌اصغر احمدی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیلاب به واحدهای مسکونی و زمین‌های کشاورزی سوادکوه و ساری بوده است، افزود: مناطق خطیرکوه سوادکوه و همچنین روستاهای چهاردانگه ازجمله برد و چلاو درگیر سیلاب تابستانی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی