English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران؛

فعالیت زودهنگام کاندیداهای مجلس مطالبات مردم را به صورت غیرمنطقی افزایش می‌دهد

احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا میان مردم و حاکمیت فاصله بی‌اندازد، گفت:فعالیت زودهنگام کاندیداهای مجلس مطالبات مردم را به صورت غیرمنطقی افزایش می‌دهد.

فعالیت زودهنگام کاندیداهای مجلس مطالبات مردم را به صورت غیرمنطقی افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران  همچنین با اشاره به تبلیغات زودهنگام کاندیداهای انتخاباتی یادآور شد: همه کاندیداها باید براساس قانون در موعد مقرر به تبلیغات بپردازند و باید همه تلاش کنند تا در راستای قانون عمل کنند.

حسین‌زادگان گفت: فعالیت زودهنگام کاندیداها مطالبات مردم را به صورت غیرمنطقی افزایش می‌دهد و موجب بروز برخی از آسیب‌ها می‌شود که باید از آن دوری کرد و فرمانداران در این بخش نظارت کامل انجام دهند و با افرادی که از قانون تبعیت نمی‌کنند؛ براساس قانون عمل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: اینکه دشمن تلاش دارد تا میان مردم و حاکمیت فاصله بی‌اندازد؛ تلاش کنونی دشمن نیست بلکه از دیرباز بوده و وجود دارد و در این شرایط  باید با اطلاع‌رسانی مناسب به مردم، آنان را از عملکردهای دولت و نظام آگاه سازیم.

احمد حسین زادگان با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: مشکلات همواره بوده و است و باید با تلاش همه‌جانبه و هدف‌گذاری مناسب برای رفع مشکلات تلاش شود و مدیران باید برنامه‌محور وارد عمل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه