English

دادستان مرکز مازندران؛

عملکرد محیط زیست در مازندران مطلوب نیست

یونس حسینی عالمی گفت: عملکرد محیط زیست در مازندران مطلوب نیست، به طوری که اکثر فاضلاب های شهری و خانگی و کشتارگاه ها به رودخانه ها منتهی می شود.

عملکرد محیط زیست در مازندران مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری موج، دادستان مرکز مازندران با اشاره به موضوع منابع طبیعی و محیط زیست، بیان داشت: باید داستان های سراسر استان در این موارد اقدام قاطع موثری داشته باشند، بطوری که ازسوی رییس کل دادگستری استان و دادستانی بازدیدهای میدانی به صورت نامحسوس و محسوس صورت می گیرد.

وی به بحث محیط زیست و رود خانه ها اشاره کرد و افزود: عملکرد محیط زیست در مازندران مطلوب نیست، به طوری که اکثر فاضلاب های شهری و خانگی و کشتارگاه ها به رودخانه ها منتهی می شود و برای حل این موارد باید محیط زیست با جدیت بیشتری ورود پیدا کرده و درنگهداری و حفظ محیط زیست کوشا باشد واین امرتلاش دیگر دستگاه و مسوولان استانی را در حمایت از این نهاد را می طلبد.

دادستان مرکز مازندران در ادامه بیان داشت: رویکرد زمین‌خواران نسبت به گذشته تغییر کرده است و امروز از شکل تغییر کاربری زراعی به مسکونی به سمت سوءاستفاده ازظرفیت‌های قانونی موجود در تصرف اراضی ملی و دولتی تغییر شکل یافته است.

یونس حسینی عالمی در خصوص شناگاههای استان نیز افزود: طبق آمار اخذ شده از سوی محیط زیست در خصوص شناگاههای استان و بررسی ها و اقدامات انجام گرفته در این خصوص، از ۲۲ شناگاه در استان فقط تنها ۲ جایگاه، مناسب شناخته شده است که این مهم نیازمند بررسی و پیگیری مسئولین استانی است و دستگاه قضایی نیز پیگیر این موضوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه