English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران؛

۱۴ درصد میزان صادرات از مازندران افزایش یافته است

محمد محمدپور عمران گفت: با برنامه سه میلیارد دلاری صادرات در برنامه ششم توسعه، در سه ماهه اول امسال ۱۴ درصد میزان صادرات افزایش یافته است.

۱۴ درصد میزان صادرات از مازندران افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید براینکه نباید برای واحدهایی که در آن به اشباع رسیده ایم، مجوز صادر شود اظهار داشت: برای اولین بار، در سه ماه اول امسال ۳۰ درصد صدور جواز صنعتی در استان کاهش یافت اما ۳۰ درصد در سرمایه گذاری ها رشد داشته ایم و پای واحدهای مهم و توانمند به استان باز شد است.

وی از صدور ۱۵۲ مصوبه در ۵۲ کارگروه ستاد تسهیل در استان خبر داد و افزود: هفته ای یکبار مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان در شهرکها و نواحی استان بررسی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه کشاورزی خودکفا است و کشت و صنعت بومی شده است گفت: در بخش گردشگری نیز وابسته به گردشگران دیگر کشورهای نبوده ایم و تیغ تیز گروه بدخواه دشمنان،  روی صنعت متمرکز شده است.

محمدپور بیش از ۷۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت مشخص شده است گفت: هر هفته این پروژه ها در حال رصد و بررسی است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید سالانه ۲۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی در استان بهره برداری می شد گفت: اکنون این میزان به ۹۰۰ میلیارد تومان طرح در سال افزایش یافته است.

محمد محمدپور با بیان اینکه شرایط جدید نیازمند عزم ملی و تغییر رفتار و سرعت، تحرک و کار شبانه روزی برای مقابله با کار دشمن بدخواه هستیم گفت: فشار دشمن در بخش های اقتصادی و بویژه صنعت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه