English

رئیس اتاق بازرگانی مازندران؛

تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند/برای حل مشکلات باید استانداران را تام الاختیار کرد

عبدالله مهاجر با بیان اینکه تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند، گفت:برای حل مشکلات دولت باید استانداران را تام الاختیار کرد.

 تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند/برای حل مشکلات باید استانداران را تام الاختیار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اتاق بازرگانی مازندران با عنوان اینکه بخش خصوصی سربازان نظام و کشور به شمار می روند گفت: ابزار تولید در دست دولت است و برای حل مشکلات باید استانداران را تام الاختیار کرد و اکنون واقعیت های جامعه به درستی به دولت منتقل نمی شود.

مهاجر با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی به وظایف دولت و بخش خصوصی برای تحقق این شعار اشاره کرد و گفت: مشکلات بانکی از جمله مشکلات است و حمایت از کالای ایران با وامهای با سود بالا محقق نمی شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، گفت: در جنگ اقتصادی چاره ای نداریم در کنار یکدیگر قرار گیریم و مشکلات را حل کنیم و در حال حاضر ارزش افزوده از جمله چالش ها است زیرا ارزش افزوده ۱۰ درصد قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد و این موضوع را باید بسیار جدی گرفت.

وی افزود: شرایط امروز در حوزه صنعت و دیگر بخش ها و حوزه های اقتصاد سبب شده تا با مشکلات عدیده ای مواجه باشیم و اگر نگاه بر این است که بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جنگل اقتصادی قرار گیرد باید حمایت های دوحانبه صورت گیرد.

عبدالله مهاجر اظهار داشت: تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند و اگر برای مشکلات ارزی تدبیری بهتری صورت می گیرد در جایگاه کنونی قرار نمی گرفتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه