English

معاون امور فرهنگی سپاه کربلای مازندران؛

تنها راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزایش آگاهی مردم است

احسان آهنگر با اشاره به مسئله آسیب‌های اجتماعی که به یکی از مهم‌ترین موضوعات روز جامعه تبدیل شده است، گفت:تنها راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزایش آگاهی مردم است.

تنها راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزایش آگاهی مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، معاون امور فرهنگی سپاه کربلای مازندران در جلسه فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد با بیان اینکه بزرگان و فرهیختگان تنها راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی را افزایش آگاهی مردم می‌دانند، اضافه کرد: عدم آگاهی باعث شده که روز به روز شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی باشیم ولی باید بدانیم مقابله‌گر اصلی خود مردم هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تاکید فراوانی به مسوولان قوا برای رسیدگی به مسائل آسیب‌های اجتماعی و اقداماتی که برای کاهش آن ضرورت دارد، متاسفانه حدود 20 سال در مقابله با این آسیب‌ها عقب هستیم و دلیل آن برمی‌گردد به اینکه به‌جای پیشگیری سعی کردیم مقابله کنیم و رفتار قهرآمیز نتیجه عکس خواهد داد و منجر به واماندگی اجتماعی و در پی آن به بی‌تفاوتی اجتماعی تبدیل می‌شود.

معاون امور فرهنگی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه هیچ جامعه‌ای مصون از آسیب‌های اجتماعی نیست، افزود: آسیب‌های اجتماعی چون طلاق، اعتیاد و سایر لکه ننگی برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: همان‌گونه که در بحث اقتصاد مقاومتی مردم نقش نخست را دارند در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی هم خود مردم باید تلاش کرده که در این بین مشارکت سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

احسان آهنگر افزود: سازمان‌های مردم نهاد با حمایت و تقویت شدن توسط ارگان‌های دولتی می‌توانند نقش موثرتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه