English

استاندار مازندران؛

نکا شهری توانمند در صنعت و کشاورزی است/برندسازی و برگزاری جشنواره، محور توسعه اقتصادی و اشتغال

محمد اسلامی با بیان اینه نکا شهری توانمند در صنعت و کشاورزی است، گفت:برندسازی و برگزاری جشنواره، محور توسعه اقتصادی و اشتغال در شهرستان ها است.

نکا شهری توانمند در صنعت و کشاورزی است/برندسازی و برگزاری جشنواره، محور توسعه اقتصادی و اشتغال

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در اختتامیه بزرگترین جشنواره تمشک جنگلی ایران در نکا گفت:برندسازی و برگزاری جشنواره در شهرستان‌ها، محور توسعه اقتصادی و اشتغال است و تلاش داریم تا جشنواره‌هایی مشابه این جشنواره در هر شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

اسلامی یادآور شد: تولید هزار تن تمشک با توجه به ظرفیت منطقه، ظرفیتی منحصر به فرد برای شهرستان نکا است که باید برای توسعه صنایع تبدیلی تلاش شود و این جشنواره به عنوان محور توسعه اقتصادی مورد توجه خاص باشد.

استاندار مازندران گفت: مازندران مملو از استعدادها و ظرفیت‌های مختلف است و مردم توانمند و فاخر استان مازندران با کار و تلاش شبانه‌روزی  به دنبال کسب روزی حلال هستند و با غیرت و تلاش مردان و زنان می‌توان بهترین کیفیت معیشت و زندگی را برای این مردم رقم زد.

 وی ادامه داد: علاوه بر محصولات کشاورزی و تولیدات باغی و آنچه خداوند به استان مازندران به طور طبیعی هدیه کرده است، استعدادها و توانمندی‌های مردم این استان هم بی‌نظیر است وشیرینی بومی و محلی مازندران از ظرفیت های دیگر استان مازندران است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران در ادامه گفت: ایجاد فضایی شاد و مناسب برای گردشگری و سرگرمی خانواده با استفاده از برگزاری چنین جشنواره‌هایی محقق می‌شود که می‌توان با ایجاد اشتغال خانگی برای اقتصاد هم اثرگذار بود.

محمداسلامی، توجه به تولیدات داخلی و خانگی را با تزریق اعتبارات و تسهیلات ارزان‌‎قیمت، امیدآفرین و راهنما برای جامعه و خانواده‌ها دانست که باید با ارائه وام‌های ارزان‌قیمت، کسب و کار ایجاد شود و افراد به کار و تلاش بپردازید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه