English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران؛

هنرستان‌های مازندران کهنه و فرسوده هستند/با کمبود نیروی متخصص روبرو هستیم

عسگری نیکزاد با اشاره به اینکه هنرستان‌های مازندران کهنه و فرسوده هستند، گفت:با کمبود نیروی متخصص روبرو هستیم.

هنرستان‌های مازندران کهنه و فرسوده هستند/با کمبود نیروی متخصص روبرو هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۲۵۸ کلاس و ۲۰ هزار متر کارگاه فضا و همچنین نیروی متخصص در این بخش کم داریم، ادامه داد: قدمت کارگاه‌های استان به بیش از ۴۵ سال می‌رسد و هنرستان‌های استان کهنه و فرسوده هستند و کمبود عمران در کارگاه‌های ما دیده می‌شود در رشته‌های جدید کارگاه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ بیش از 10 هزار نفر بازنشسته می‌شوند، گفت: که این مسئله بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان انباشت ملی دارد که وقت زیادی از ما می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته ۵۰۰ نیرو به آموزش و پرورش  استان اضافه می‌شوند،گفت: ۱۸۲ نیرو به سه شکل جذب نیرو از دانشگاه فرهنگیان، تحصیلکرده‌ها و نیروی پیش‌دبستانی تامین می‌شود.

وی همه باید خود را متولی آموزش و پرورش بدانند، اضافه کرد: آموزش و پرورش استان ۵۳۵ هزار دانش‌آموز، ۴۹ هزار شاغل و ۴ هزار و ۲۶ واحد آموزشی دارد.

عسکری نیکزاد با اشاره به اینکه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان تقسیم کار شود و ارتباط باید نزدیک‌تر و همگرایی بیشتر شود تا تابستان با نشاطی با تغییر رفتار مثبت وارد سال تحصیلی جدید شوند، گفت: در اجرای طرح ملی نماد که مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان است ۹ دستگاه درگیر آن هستند و در شهر ساری و نکا در ۱۲ مدرسه پایلوت شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه