English

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران؛

باید فضای رسانه‌ای در مازندران باز باشد

احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه باید فضای رسانه‌ای در مازندران باز باشد، گفت: اگر رسانه‌ها رسالت خود را انجام دهد بسیاری از وظایف سازمان‌های نظارتی کاهش می‌یابد.

 باید فضای رسانه‌ای در مازندران باز باشد

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نقش رسانه را در توسعه استان حائز اهمیت برشمرد و ارتباط منطقی و نظام‌مند با اصحاب رسانه را ازجمله ضرورت‌ها برشمرد.

حسین زادگان با اشاره به ابلاغ حقوق شهروندی از سوی رئیس‌جمهور گفت: ساختار عملیاتی کردن حقوق شهروندی در استان در حال انجام است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تکریم ارباب‌رجوع را خط قرمز برشمرد و گفت: هر جا احساس کنیم مدیر و کارمندی بنابه هر دلیلی احترام ارباب‌رجوع را حفظ نکرده برخوردهای قانونی را انجام می‌دهیم.

حسین زادگان، افزایش رضایتمندی اجتماعی را یکی از اهداف استاندار بیان کرد و گفت: حذف بروکراسی های زاید که می‌تواند منجر به بروکراسی فاسد شود برای سلامت اداری در حال تهیه منشور است و تقویت همگرایی قومی و مذهبی به‌عنوان یکی از برنامه‌های فراروی حوزه معاونت سیاسی است که باید دنبال شود.

وی راه اندازی میز خدمت و میز احزاب را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: احزاب مختلف علیرغم سلایق سیاسی باید کنار هم بنشیند و برای توسعه استان تلاش کنند.

حسین زادگان درباره انتخاب فرماندار ساری بابیان اینکه سعی می‌کنیم با رایزنی با منابع قدرت، مدیران را انتخاب کنیم و بنظر من انتخاب درست نباید فدای سرعت شود، گفت: در حال حاضر حسن‌زاده سرپرست فرمانداری ساری است و خلائی در این حوزه احساس نمی‌شود.

وی درباره فرمانداری ویژه و اختیارات آنان گفت: با دستور استاندار بلوک بندی مناطق در استان انجام شد تا مسائل و مشکلات به صورت منطقه ای حل شود و به عنوان نمونه، رامسر، تنکابن وعباس آباد یک با مرکزیت تنکابن یکی از بلوک ها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، با بیان اینکه ۳۰ درصد مناصب دولتی تا پایان فعالیت دولت باید به بانوان اختصاص یابد گفت: تلاش داریم ارتقای نقش مدیریتی بانوان را در این حوزه داشته باشیم

احمد حسین زادگان کاهش سن مدیریتی را از دیگر برنامه ها برشمرد و با بیان اینکه بیشترین رشد را در افزایش سازمان های مردم نهاد در استان داشتیم شمار سازمان های مردم نهاد فعال را بیش از ۲۴۰ سمن اعلام کرد و کیفی سازی این سازمان ها را الزامی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه