English

سه بانوی تکواندوکار مازندرانی مسافر جاکارتا شدند

نایب رئیس هیأت تکواندو مازندران اظهار داشت: سه بانوی تکواندوکار مازندرانی با پیروزی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی مسافر جاکارتا شدند.

 سه بانوی تکواندوکار مازندرانی مسافر جاکارتا شدند

به گزارش خبرگزاری موج، مریم کیومرثی اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی با حضور داوران رسمی و در خانه تکواندو برگزار شد که سه بانوی مازندرانی مسافر جاکارتا شدند.

وی گفت: در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ابتدا پریسا جوادی پس از تساوی ۱۰ به ۱۰ مقابل طیبه پارسا، با امتیاز طلایی در راند چهارم به برتری دست یافت و سپس با همین نتیجه زهرا شیدایی را شکست داد و جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را به‌دست آورد. 

نایب رئیس هیأت تکواندو مازندران در ادامه گفت: در وزن  منهای۵۳ کیلوگرم الهه شیدایی ۱۰ بر ۳ برابر مهسا پورمیرزای به برتری دست یافت و مسافر جاکارتا شد.

وی گفت: همچنین زهرا پوراسماعیل با کسب مدال در بیست‌وسومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کرده بود.

مریم کیومرثی بیان داشت: در نهایت الهه شیدایی، پریسا جوادی و زهرا پوراسماعیل به‌عنوان سه تکواندوکار مازندرانی به همراه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی به عضویت تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی در آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه