English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران؛

مرغداران مازندرانی نگرانی بابت تامین دان مرغ نداشته باشند

دلاور حیدرپور اظهار داشت: شرکت بهپاک روزانه 400 تا 500 تن کنجاله توزیع می‌کند و مرغداران نگرانی بابت تامین دان مرغ نداشته باشند.

مرغداران مازندرانی نگرانی بابت تامین دان مرغ نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد مشکلاتی برای حمل بار از سوی کامیون‌داران برای نهاده‌های دامی بودیم که باعث نگرانی مرغداران شد و با پیگیری‌های انجام شده، نهاده‌های دامی تامین شد و در اختیار مرغداران استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مرغداران نگران تامین نهاده‌های دامی نباشند، گفت: یک‌هزار و 700 تن کنجاله از بندر امام بارگیری شد که نخستین محموله امروز وارد استان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه 20 هزار تن ذرت تامین شد که وارد استان می‌شود، افزود: بخش خصوصی از بندر امیرآباد دو هزار تن ذرت در شبکه توزیع استان وارد کرد.

وی بیان کرد: شرکت بهپاک روزانه 400 تا 500 تن کنجاله توزیع می‌کند و مرغداران نگرانی بابت تامین دان مرغ نداشته باشند.

مرغداری

این مسوول اظهار کرد: کنجاله با قیمت مصوب یک هزار و 950 تومان و ذرت با قیمت یک‌‌هزار و 100 تومان در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.

دلاور حیدرپور درباره قیمت مرغ گفت: مرغ زنده در کشتارگاه با قیمت 4 هزار و 700 تا 4 هزار و 800 تومان است و قیمت مرغ آماده طبخ 7 هزار و 600 تومان است و محدودیتی در تامین و توزیع مرغ وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه