English

شهردار بهشهر؛

برپایی و ایجاد باغ‌موزه تاریخی در بهشهر

یاسر فیروزی از برپایی و ایجاد باغ‌موزه تاریخی در بهشهر خبرداد.

برپایی و ایجاد باغ‌موزه تاریخی در بهشهر

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار بهشهر با تأکید برای برپایی و ایجاد باغ‌موزه تاریخی در این شهر، گفت: بهشهر با توجه به قابلیت تاریخی و فرهنگ و هنر که قدمت بالایی دارد اما دستاوردهای تاریخی و صنایع‌دستی گذشتگان هم‌اکنون در سایر موزه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و به همین دلیل تلاش داریم تا با ایجاد باغ‌موزه تاریخی، دستاوردهای تاریخی و میراثی ما در شهر خودمان در معرض دید مردم قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه توجه به میراث فرهنگی و بناهای تاریخی بهشهر یکی از مسائل مهم برای شهرداری بهشهر است، افزود: در این بخش باوجود همه مشکلاتی که وجود دارد رایزنی‌های مختلفی را برای احیای بناهای تاریخی و معاصر انجام داده است و با توجه به اینکه چشمه عمارت و امارت چیت سازی برای ما مهم است در این بخش برای احیای این بناها تلاش شد.

شهردار بهشهر یادآور شد: تلاش برای ترمیم و بهسازی چشمه عمارت، احیای پل صفوی در حال تخریب، جذب سرمایه‌گذار برای طرح سالار تپه و طرح احیا و ترمیم آب‌انبارهای سطح شهر، ازجمله اقدامات شهرداری بهشهر در حوزه گردشگری است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن فصل گرما و تابستان، استفاده مردم از دریا را یکی از موارد گردشگری در بهشهر اعلام کرد و یادآور شد: در این بخش طرح سالم‌سازی دریای صدف باقوت در دست انجام و برای گردشگران آماده‌شده است.

گردشگری بهشهر

یاسرفیروزی افزود: با توجه به ضعیف بودن زیرساخت‌های گردشگری در بهشهر، برای حل این موضوع واحدی تحت عنوان گردشگری در مجموعه شهرداری تأسیس شد تا با برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مشکلات این حوزه برنامه‌ریزی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه