English

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران؛

جانبازان همچنان به آرمانهای انقلاب و ولایت پایبند هستند

هدایت مظلومی بیان داشت: جانبازان همچنان به آرمانهای نظام، انقلاب و ولایت پایبند هستند.

جانبازان همچنان به آرمانهای انقلاب و ولایت پایبند هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار از جانبازان قطع نخاعی مرکز امام علی(ع) بیان کرد: جانبازان با فداکاری و از دست دادن بخشی از سلامتی خود، امنیت و آرامش را برای مردم ما به ارمغان آوردند و امروز همه ما در مقابل ایثارگری و مجاهدت این عزیزان مسوول هستیم و  وظیفه داریم در جهت خدمتگزاری شایسته به آنان و ترویج فرهنگ جانبازی در جامعه کوشا باشیم.

مظلومی، جانبازان را سند پر افتخار دوران دفاع مقدس و پشتوانه نظام و انقلاب دانست و گفت:جانبازان پیام رسان خون شهدا و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت و الگوی بردباری و اخلاق مداری در جامعه هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه باید از جانبازان و ایثارگران درس بگیریم افزود: دیدار از جانبازان بویژه قطع نخاعی و شنیدن خاطرات دوران جنگ از لسان زیبای این عزیزان و گوش کردن به توصیه های آنان، در زندگی و پیشبرد کارها تأثیرگذار و ارزش آفرین خواهد بود.

جانبازان قطع نخاعی

هدایت مظلومی اظهارداشت: جانبازان عزیز قطع نخاعی ، استواری ، صلابت و صبر و پایداری خود را در عرصه های مختلف به منصه ظهور گذاشتند و همچنان به آرمانهای نظام و انقلاب و ولایت پایبند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه