English

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق مازندران؛

سامانه مکانیزه ثبت عیوب تجهیزات در حین بهره برداری در توزیع برق مازندران کاربردی سازی شد

مهندس رضا غفاری از پیاده سازی و به کارگیری سامانه مکانیزه ثبت عیوب تجهیزات در حین بهره برداری در توزیع برق مازندران خبرداد.

سامانه مکانیزه ثبت عیوب  تجهیزات در حین بهره برداری در توزیع برق مازندران کاربردی سازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ  توزیع نیروی برق مازندران اظهار داشت:شرکت توزیع برق مازندران به عنوان اولین شرکت در سطح شرکت های توزیع کشور این سامانه را با توانمندی بومی بر مبنای سامانه اطلاعات مکانی و در ارتباط با سایر بانک های اطلاعاتی موجود در سطح شرکت(بانک اطلاعات سامانه ثبت حوادث و ...) طراحی، پیاده سازی و کاربردی سازی نموده است.

غفاری بیان داشت: به منظور کنترل ولتاژ فشار متوسط در سطح فیدرهای فشار متوسط با به کارگیری دستگاه های اندازه گیری موجود (کنتورهای دیماندی، کنتورهای فهام، ولتمترهای فشار متوسط و ...) مقادیر به صورت دو ماهه مورد بررسی قرار می گیرد تا اقدامات متناسب برنامه ریزی گردد.

وی گفت:گزارش ولتاژ فشار ضعیف مشترکین که خروجی نرم افزار قرائت مشترکین می باشد در پایان هر دوره قرائت کنترل می گردد تا نقاط ضعف و یا پیشبرد ولتاژ شناسایی و اقدام متناسب برنامه ریزی گردد..

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ  توزیع برق مازندران با بیان اینکه اصلاح ولتاژ انتهای خط فیدر فشار متوسط گدوک با انجام تعمیرات خط، تغییر سطح مقطع فیدر، جابجایی بار از طریق رینگ صورت گرفت، گفت:اصلاح ولتاژ انتهای فیدر فشار متوسط محمد آباد با نصب خازن و بوستر فشار متوسط  انجام شد.

وی با اشاره به عملکرد تغییرات در سامانه مازنت در سال 96 گفت:ایجاد گزارش وضعیت بازدید اکیپ با توجه زمانبندی ایجاد شده برای اکیپ و تعداد تجهیزات بازدید شده زمانبندی و تعداد خرابی ثبت شده است.

برق

این مسوول با اشاره به اضافه کردن خرابی های تعمیر شده از پی ام نسخه قدیم به نسخه جدید و اعمال در نمودار تعمیرات امورها(میزان عملکرد تعمیرات  سیستم قدیم به درصد تعمیرات در سیستم جدید اضافه گردید)، گفت: نمایش کل فهرست بها در ثبت کالا برای خرابی در برنامه پی ام نسخه جدید و نسخه قدیم انجام شد.

رضا غفاری با بیان اینکه تخصیص اعتبارات بر اساس برنامه ها به امورها و نظارت بر پروژه ها و اولویت بر اساس بازدید های سیستم مازنت در بخش تعمیراتی ، گفت:برنامه ریزی برای تشکیل جلسات دفاعیه بودجه در راستای پیش بینی پروژه های سال 97 در امورها انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه