English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران؛

مردم مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند/خاموشی احتمالی برق در استان

کیوان فرح زاد با بیان اینکه مردم مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند، گفت: با گرم شدن هوا و افزایش مصرف، خاموشی احتمالی برق در استان وجود دارد.

مردم مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند/خاموشی احتمالی برق در استان

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از مردم مازندران خواست تا در مصرف برق مدیریت داشته باشند و به هشدارها و توصیه‌هایی که در این زمینه از سوی کارشناسان اعلام می‌شود، توجه کنند.

وی بیان کرد: استفاده از لامپ‌های کم مصرف که هم عمر بالاتری نسبت به لامپ‌های رشته‌ای دارند و مصرف برق از این طریق تا 20 درصد کاهش می‌یابد در دستور کار قرار گیرد.

فرح زاد اظهار داشت: با توجه به کاهش 50 درصدی بارش و کمبود تولید برق نیروگاه آبی، با رعایت شیوه درست مدیریت مصرف انرژی امکان کاهش خاموشی‌های احتمالی در روزهای پیک مصرف وجود خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بیان کرد: حداکثر بار مصرفی در سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.2 درصد رشد داشته است.

برق

کیوان فرح زاد گفت: بنابراین این شرکت روش‌های مختلف مدیریت مصرف برق را در پیش گرفته و پس از رایزنی با استانداری مازندران فعلاً مقرر شد در ایام بحرانی، ساعت کار ادارات یک ساعت زودتر آغاز شود اما باتوجه به حساسیت موضوع، مذاکره جهت تغییر ساعت ادارات در دو ماه از فصل تابستان یعنی در پیک مصرف در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه