English

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران؛

روابط عمومی‌ها باید پژوهش‌محور باشند

احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های ما آنچنان که باید دیده نمی‌شوند، گفت:روابط عمومی‌ها باید پژوهش‌محور باشند.

روابط عمومی‌ها باید پژوهش‌محور باشند

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه داده‌های درست را در فضای مجازی و رسانه‌ای استفاده کنیم، اضافه کرد: مردم تجزیه و تحلیل خاص خود را دارند اما وظیفه ما این است تا اخبار را درست تشریح کنیم تا مردم به ما اعتماد کنند. 

حسین‌زادگان با اعلام اینکه باید ارتباط منطقی بین روابط عمومی و رسانه‌ها داشته باشیم،گفت: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم، باید پژوهش‌محور عمل کنند، مدیران، روابط عمومی‌ها را ببینند و به آنها اعتقاد داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه خبرهای روابط عمومی‌ها خام است و برای مردم جذابیت ندارد، تصریح کرد: در بخش منابع مالی یا نیروی انسانی و مطالعات و پژوهش‌های لازم هم دچار مشکل هستیم.

حسین زادگان

وی افزود: روابط عمومی یک ضلع دولت است و اگر مردم رضایت‌مندی نسبت به دولت دارند به روابط عمومی بر می‌گردد.

حسین زادگان با بیان اینکه دلیل دیده نشدن روابط عمومی‌ها به بحث محتوایی و معنوی بر می‌گردد، افزود: روابط عمومی‌ها حتما باید آنچه در جامعه وجود دارد را به مدیر انتقال دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه