English

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی؛

دولت و مجلس زیر بار بحث مذاکره موشکی نمی‌روند

علی اسماعیلی اظهار داشت: نه دولت، نه مجلس و نه مردم زیربار بحث مذاکره موشکی نمی‌روند، موضوع برجام موشکی نبوده است.

دولت و مجلس  زیر بار بحث مذاکره موشکی نمی‌روند

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما در برجام  به دنبال بحث بیمه، ارتباط اقتصادی از طریق بانک‌ها و تداوم فعالیت شرکت‌های که قرار است در کشور کار کنند بودیم و این موضوعات در مذاکره با اروپایی‌ها ادامه پیدا می‌کند، وزارت خارجه در ارتباط با بحث موشکی هم ورود پیدا نمی‌کند.

وی گفت: نه دولت، نه مجلس و نه مردم زیربار بحث مذاکره موشکی نمی‌روند، موضوع برجام موشکی نبوده است و اگر مذاکراتی هم انجام شود باید در ارتباط با مسائل برجام باشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این روزها بحث خروج شرکت توتال از کشور مطرح شده است،  گفت: کشورهای خارجی برای ورود به کشور به دنبال منافع اقتصادی خویش هستند و آنچه را که منافع اقتصادی آنها اقتضاء می‌کند ورود پیدا می‌کند و برای ورود و سرمایه‌گذاری در کشور ضمانت‌نامه نمی‌دهند.

برجام

نماینده مردم نور و محمودآباد خاطرنشان کرد: آمریکا به دلیل قدرتی که دارد اگر شرکت‌های بزرگ خارجی بدون توجه به خواسته‌های آمریکا عمل کنند جریمه‌های سنگینی برای آنها اعمال می‌شود.

علی اسماعیلی افزود: تلاش دولت بر این است که از باقیمانده اعضای که در برجام نقش داشتند، برجام را حفظ کنند و از منافعی که تصویب شده و دشمنان ما به دنبال این هستند که از ما سلب شده به آن برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه