English

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران؛

ثبت اسناد و املاک مازندران دومین دستگاه پردرآمده استان است

محمد حسن بهادر بیان داشت:در حال حاضراداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران دومین دستگاه پردرآمده استان بوده که با این وجود از وضعیت بسیار نابسامان فضای اداری رنج می‌برد.

ثبت اسناد و املاک مازندران دومین دستگاه پردرآمده استان است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در دیدار با حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات شبه قضایی ثبت اسناد و املاک و رشد 55 درصدی وصول معوقات بانکی در استان، اداره اجرای اسناد رسمی را به مانند یک دادگستری کوچک دانست و گفت: در حال حاضراداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران دومین دستگاه پردرآمده استان بوده که با این وجود از وضعیت بسیار نابسامان فضای اداری رنج می‌برد.

وی گفت: در 9 واحد ثبتی و فضاهای اداری در مرکز استان شامل اداره ثبت شرکت‌ها، اداره اجرای اسناد رسمی و داره ثبت اسنادو املاک ساری به صورت استیجاری بوده و سه ناحیه شدن اداره ثبت اسناد و املاک ساری به دلیل نبود فضای ساختمانی مناسب هنوز اجرایی نشده است.

بهادر وضعیت ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک بابل را نامناسب دانست و گفت: این ساختمان با حجم خدماتی که ارائه می‌دهد در شأن مردم شهرستان بابل نیست و بابت تحقق بودجه مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه برای ساختمان ثبت اسناد و املاک بابل و اجرایی شدن 2 ناحیه شدن اداره ثبت و اسناد بابل خواستار مساعد نمایندگان این شهرستان شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک با تحولی بنیادین در امور الکترونیک به دستگاهی پرشور در ارائه خدمات نوین مکانیزه تبدیل شده است.

درامد

وی به رتبه سوم عملکرد در سال‌های 94 و 95 و کسب رتبه برتر کشور در سال 96 اشاره کرد و افزود: در پاسخ به استعلام با 98 درصد رتبه اول و در بیشتر تکالیف ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحقق 100 درصدی داشته ایم.

محمد حسین بهادر تصریح کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک از قدیمی ترین دستگاه‌های اجرایی بوده که با بیش از 107 سال قدمت وظیف اصلی تثبیت مالکیت، کاهش دعاوی و ثبت رسمی قراردادها را به عهده داشته ودارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی