English

آبفار مازندران ۴۱۰ پروژه آب‌رسانی روستایی نیمه‌تمام در دست اجرا دارد

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: این شرکت ۴۱۰ پروژه آب‌رسانی روستایی نیمه‌تمام را در دست اجرا دارد که با تصویب اعتبارات سال ۹۵ عملیات اجرایی این پروژه‌ها با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

آبفار مازندران ۴۱۰ پروژه آب‌رسانی روستایی نیمه‌تمام در دست اجرا دارد

به گزارش خبرگزاری موج،مجید عبداللهی اظهار کرد: از میان این ۴۱۰ پروژه آب‌رسانی روستایی، ۴۶ مجتمع مهم و دارای اولویت مشتمل بر ۴۰۹ روستا از تسهیلات صندوق توسعه ملی دارای اعتبار ۵۷ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات سال ۹۴ بوده و امیدواریم مجدداً در قانون بودجه سال ۱۳۹۵ این ردیف اعتباری(تسهیلات از صندوق توسعه) دیده شود تا بتوانیم خدمت‌رسانی بیشتری به روستاییان استان انجام دهیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران تصریح کرد: تلاش داریم با استفاده از این ردیف اعتباری و از مجموع این ۴۶ پروژه مهم و دارای اولویت استان، ۳۲ مجتمع آب‌رسانی روستایی با بهره‌مندی ۲۸۹ روستا از آب شرب را در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسانیم.

این مسوول درباره مشکلات آب‌رسانی به روستای پروریج‌آباد، گفت: پروژه آب‌رسانی به این روستای ۸۰ خانواری از سال ۹۰ آغاز شده و تاکنون ۲۳۹۲ میلیون ریال برای حفر یک چاه عمیق، اجرای کامل طرح برق و احداثمخزن زمینی بتنی به حجم ۵۰ مترمکعب هزینه شده است.

عبداللهی گفت: برای اتمام پروژه آب‌رسانی پروریج‌آباد نیاز به لوله‌گذاری شبکه توزیع به طول چهار کیلومتر، لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵٫۵ کیلومتر، احداثسه واحد ایستگاه پمپاژ، احداثمنبع زمینی به حجم ۱۵۰ مترمکعب و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال است که در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه