English

مشاور هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری؛

استمرار نظام و انقلاب ما تا امروز مدیون فرهنگ شهادت طلبی شهدا است

حجت الاسلام پرویز ولی زاده گفت:استمرار نظام و انقلاب ما تا امروز مدیون فرهنگ شهادت طلبی شهدا است.

استمرار نظام و انقلاب ما تا امروز مدیون فرهنگ شهادت طلبی شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج، مشاور هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در تنکابن با تاکید بر اینکه زندگینامه شهدا باید در ادارات چاپ شود، اضافه کرد: بالابردن تکریم خانواده های شهدا و تبیین این فرهنگ در بین دانش آموزان و دانشجویان از دیگر راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ولی زاده درباره برگزاری یادواره های شهدا گفت: یادواره ها محل تسویه حساب سیاسی نیست و باید در آنها فرهنگ شهادت و ایثار ترویج شود.

وی با اشاره به آموزه های دینی درباره فرهنگ ایثار و  شهادت با بیان اینکه  ابلاغ قانون خدمات جامعه ایثارگران در دولت تدبیر و امید انجام شد، اظهار داشت: این یکی از اقدامات مهم دولت درباره ایثارگران بوده و دومین اقدامات دولت تدبیر و امید تشکیل شورای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است.

مشاور امور هماهنگی ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه سومین اقدام دولت برای ایثارگران تدوین سند راهبردی است، خاطرنشان کرد: دو میلیون ایثارگر فاقد متولی در کشور داریم و نمی توانند از خدمات بهره مند شوند که با سند راهبردی و ابلاغ آن، ۱۳ وزیر مامور شدند تا این سند را تدوین کنند.

فرهنگ ایثار

ولی زاده پرداخت معوقه های خانواده های شهدا را  از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید دانست و اضافه کرد: در فروردین سال گذشته چهار هزار میلیارد تومان بدهی معوقه خانواده شهدا پرداخت شد و دولت با جدیت پیگیر ساماندهی گلزار شهدا است و شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت مامور است تا پیگیر این طرح در استانها و شهرستان ها باشند.

حجت الاسلام پرویز ولی زاده با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، ادامه داد: اگر ما این فرهنگ را نهادینه کنیم، نظام و انقلاب را بیمه کردیم و استمرار نظام و انقلاب ما تا امروز مدیون فرهنگ شهادت طلبی شهدا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی