English

مدیرکل راه‌آهن شمال؛

مطالعه خطوط رشت به ساری و آمل به قائم شهر در راه آهن شمال آغاز شد

یوسف گران پاشا اظهار داشت:مطالعه خطوط رشت به ساری و آمل به قائم شهر در راه آهن شمال آغاز شده و پس از انجام مطالعه، عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

مطالعه خطوط رشت به ساری و آمل به قائم شهر در راه آهن شمال آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل راه‌آهن شمال به افزایش ظرفیت حمل بار در راه‌آهن شمال اشاره کرد و گفت: به دنبال آن هستیم که سهم بیشتری از حمل بار ترانزیت را بر عهده بگیریم و همچنین حمل بار گندم به وسیله خطوط راه آهن در دستور کار قرار دارد که از خرداد یا تیر سال جاری  آغاز می شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال درباره ساخت ایستگاه ساری گفت: در حال برگزاری مناقصه برای ساخت این ایستگاه هستیم تا پیمانکار مشخص و عملیات احداث آن آغاز شود؛ ضمن اینکه امسال شاهد شروع عملیات احداث ایستگاه ساری خواهیم بود.

وی احداث زیرگذر برای تردد، محصور کردن حریم راه آهن، مقاوم سازی کل پل ها و جوشکاری بلاک شیرگاه به سمت پل سفید را از دیگر فعالیت‌های عمرانی راه‌آهن شمال در سال ۹۷ عنوان کرد.

این مسوول گفت: بزرگترین و مهم‌ترین پروژه راه آهن شمال در سال ۹۷ برقی کردن خطوط راه آهن است که با همکاری با روس‌ها انجام می‌شود. 

ریل قطار

گران‌پاشا ارزش این پروژه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو اعلام کرد و افزود: تاکنون جلسات متعددی با طرف روس برگزار شده است و انتظار می‌رود عملیات برقی کردن خطوط راه آهن شمال در سال جاری آغاز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه