English

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

۳ هزار و ۵۰۰ پروژه‌های نیمه‌تمام طرح هادی در کشور داریم

محمدرضا شاملو از وجود 3 هزار و 500 پروژه‌های نیمه‌تمام طرح هادی در کشور خبرداد.

 3 هزار و 500 پروژه‌های نیمه‌تمام طرح هادی در کشور داریم

به گزارش خبرگزاری موج، معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه آیین افتتاح طرح هادی در آمل با بیان اینکه اجرای بهسازی محیط روستاها در یک هزار روستای جدید، بیان کرد: 3 هزار و 500 پروژه‌های نیمه‌تمام طرح هادی داریم که امید می‌رود بیش از 50 درصد آن به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه برای 7 هزار روستا اجرای بهسازی محیط روستاها را داریم، بیان کرد: دوره اجرای طرح هادی به مدت 10 سال است البته بعد از 10 سال بازنگری انجام می‌شود که برخی طرح‌ها به دلیل محدودیت‌های اعتباری مورد بازنگری قرار نگرفت و در این بخش شرمنده مردم هستیم که در زمینه ساخت و ساز با مشکل روبرو می‌شوند هر چند سعی کردیم در کمیته‌های تصویب طرح هادی موردی اصلاحات و نیازها را با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط حل کنیم.

شاملو با اعلام اینکه برای طرح هادی پیش‌بینی دو سال برای بهره‌برداری داریم، ادامه داد: برای این منظور یک سال بازگشایی معابر و تأسیسات زیربنایی اولیه در نظر گرفته شده و سال دوم دفع آب‌های سطحی، آسفالت، روسازی و تکمیل آن اجرا می‌شود.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در جاهایی که اعتبارات با محدودیت روبرو است مشکلات زیادی داریم، افزود: با این روند طرح هادی در برخی روستاها طولانی‌تر می‌شود البته سالانه بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان نیازمند برای تکمیل طرح هادی هستیم تا با تخصیص 100 درصد نیازها برطرف شود.

طرح هادی روستایی

وی اظهار کرد: بیش از 37 هزار روستای بالای 20 خانوار دارای طرح هادی در سطح کشور داریم که پوشش دو سال داری طرح هادی مصوب در این بخش بیش از 96 درصد است.

محمدرضاشاملو با بیان اینکه در بخش اجرای طرح هادی و بهسازی محیط روستاها بیش از 17 هزار و 500 روستا طرح هادی در آن به اجرا در آمده است، افزود: برای سال جاری پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به اعتبارات بودجه سال 97 و سرجمع مصوبات مجموع منابع ملی و استانی به بیش از 2 هزار میلیارد تومان برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه