English

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛

شرط حیات ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است/همه مردم مدیون شهدا هستند

سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی با بیان اینکه شرط حیات ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: همه مردم مدیون شهدا هستند.

شرط حیات ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است/همه مردم مدیون شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یادواره 3 هزار و 300 شهید ارتش استان مازندران با بیان اینکه شهید به فردی گفته می‌شود که برای اعتقاد، دین و کشورش به میدان می‌رود و با خصوصیاتی که اسلام برایش قائل است به شهادت می‌رسد و واژه مقدس برای جامعه اسلامی است، اظهار کرد: کسی که با این عقیده و این هدف برای حمایت از دین و اعتقادش می‌رود یقینا مقام والایی دارد.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز با برگزاری یادواره‌ها و حفط و نگهداری نام‌ شهدا بزرگ‌ترین خدمت را انجام می‌دهیم و هر جامعه‌ای که از فرهنگ مقاومت و ایثار کمک گرفت موفق خواهد بود، خاطرنشان کرد: یکی از سفارشات مهم رهبری این است که بکوشید فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه حفط و نهادینه شود.

شهیدی افزود: حدود 3 میلیون و 300 هزار نفر زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستند و خانواده‌هایی در بین  خانواده شهدا داریم که پنج شهید تقدیم انقلاب کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی درکی از فرهنگ شهید ندارند و شرط حیات ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و به برکت خون شهدا ملت ما آبرومند است و سایر ملت‌ها هم باید این‌گونه آبرو پیدا کنند.

شهیدی

 شهیدی محلاتی ادامه داد: ما جنگ هشت ساله با فرهنگ شهادت و ایثار پیروز شدیم و بر مشکلات فائق آمدیم وگرنه جبهه جنگ ما و دفاع مقدس قابل قیاس بین طرفین نبود و کشور ما در برابر همه دنیا قرار گرفت و جوانان ما دست خالی رفتند و پیروز شدند چراکه این فرهنگ شهادت در جامعه وجود داشت و یک هزار و 400 سال قبل امام حسین(ع) این فرهنگ را به فرزندان ما آموختند و با این فرهنگ در دنیا صاحب قدرت هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه